Playlist . : D

środa, 30 stycznia 2013

` Moustache *.*



Cześć. : *
Dziś postanowiłam napisać posta o znanym nam pewnie wszystkim stylu - Moustache. Ikonę tych oryginalnych wąsów możemy znaleźć na wszystkim. Zaczynając na zwykłym naszyjniku, kończąc naczyniach, a czasem nawet meblach. Jednak najczęściej możemy spotkać się z nimi właśnie na biżuterii. Ja osobiście jestem wielką fanką Moustache, mam cały zestaw biżuterii, składający się z naszyjnika, pierścionka, kolczyków i bransoletki (Wszystkie te rzeczy mam identyczne, jak na obrazkach. Planuję jeszcze zakup torby, ale z tym jeszcze poczekam. Gdybym mogła, kupiłabym wszystko, co tylko można ze stylem Moustache. Bardzo podobają mi się legginsy, które znajdują się na jednym z obrazków, ale raczej ich nie kupię, ze względu chociażby na dość wysoką cenę. Naprawdę jest jeszcze wiele, wiele niesamowitych rzeczy ze stylem Moustache. Jak już wspomniałam, jestem fanką tych wąsów, ale to, co mam jeżeli chodzi o nie, (biżuteria i torba) zupełnie mi wystarczy. Pewnie się ze mną zgodzicie, że najbardziej rozpoznawalną rzeczą, jeżeli chodzi o Moustache jest naszyjnik. Ogólnie biżuteria. Tak więc, ten styl był takim nagłym szykiem i obiektem westchnień w ostatnim czasie, jak mniej więcej Gangnam Style : D . Przyznam, są bardzo fajne i na pewno nie tylko mi się podobają, ale produkowanie nawet w niektórych przypadkach mebli, jest lekką przesadą. Moim zdaniem biżuteria i inne podręczne rzeczy, jak np. torba, futerał na telefon czy ubrania. Ale przyznam, fajnie mieć np. meble, nie? :)
Pa. : 3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz