Playlist . : D

poniedziałek, 4 marca 2013

Ombre Nails :3

 Hej. :d
Przepraszam Was bardzo, bo tym razem nie było mnie naprawdę długo. Część czasu zajął mi wyjazd na narty za granicą, część nauka, jednym słowem po prostu brak czasu. Chciałam dodać posta już 5 dni temu, ale jak próbowałam otworzyć bloga to otwierały mi się jakieś odtwarzacze i nie mogłam się na niego dostać. W każdym razie już jestem i będę te posty tu dodawać, jeszcze raz przepraszam. ;)
-
Zapewne słyszeliście już nazwę 'ombre'. To połączenie kilku kolorów ze sobą, tworząc nimi właśnie wzór ombre.

 Ombre najczęściej wykonuje się na włosach i paznokciach. Na włosach - wiadomo - robi się różnokolorowe końcówki tworzące ombre. Co do paznokci, dziś trochę więcej Wam o nich opowiem. Jakiś czas temu, kiedy przyjechała do mnie kuzynka, nudziło nam się i postanowiłyśmy spróbować sobie właśnie ombre nails (paznokcie ombre xd). Popatrzałyśmy trochę na zdjęcia, na filmiki i doszłyśmy do wniosku, że nie jest to specjalnie trudne, nie zajmuje to dużo czasu, a wygląda naprawdę fajnie i oryginalnie. Otworzyłyśmy sobie przypadkowy filmik na yt i według zawartej w nim instrukcji zaczęłyśmy robić nasze ombre. Wyszło świetnie jak na pierwszy

raz. Wybrałyśmy kolory : jasny różowy (taki naprawdę jasny, bo z daleka wyglądał jak biały), ciemniejszy odcień fioletu i koralowy róż, pewnie większości z Was znany. Ja już ombre znałam od dość dawna, jednak nie robiłam, myślałam, że to trudne i potrzeba do tego dużej ilości czasu. Jednak gdy tak sobie oglądałam te zdjęcia, tak mi się te ombre spodobały, że pomyślałam 'Muszę je zrobić!'. No więc oglądnęłam sobie przypadkowy filmik na yt, zobaczyłam jakie to łatwe i kiedy przyjechała kuzynka postanowiłyśmy zrobić. Szybko wybrałyśmy byle jakie
 kolory (te wymienione wyżej ; D), żeby tylko na początek zobaczyć, jak to będzie wyglądało. Ku naszemu zdziwieniu przypadkowe kolory świetnie się ze sobą skomponowały i wyszło super. Niestety nie dodam tu zdjęcia swoich ombre, ponieważ robiłam tych zdjęć mnóstwo, a tak naprawdę na żadnym nie było tego tak dokładnie widać, więc postanowiłam dać sobie spokój, podać Wam kolory i mieć nadzieję, że potraficie sobie to wyobrazić. ;) No więc, tak jak już wspominałam, jest to bardzo proste, o wiele prostsze, niż mogło by się wydawać. Potrzebna jest tylko mała miska z wodą, gąbka (może być nawet taka do zmywania naczyń, nie ma to znaczenia), odżywka no i oczywiście kolorki, które chcemy wykorzystać na nasze ombre. Nie będę Wam tu teraz pisać, jak się to robi, po prostu w skrócie uproszczę. Naszą gąbkę zamaczamy w wodzie znajdującej się w misce, usuwamy nadmiar wody, ale gąbka musi pozostać choć trochę wilgotna. Następnie na gąbce malujemy naszymi lakierami do paznokci wzór, na jaki chcemy zrobić nasze ombre, najczęściej są to trzy kolory. Od razu dodam, że nie muszą to być podobne do siebie kolory, czyli na przykład różne odcienie danej barwy. Może to być fioletowy, żółty i niebieski, i tak będzie wyglądać to fajnie. :d Następnie przykładamy gąbkę do paznokcia, odciskamy wzór i już! Oczywiście trzeba co jakiś czas nałożyć na gąbkę kolejną warstwę lakieru, żeby nie był on zbyt blady w odróżnieniu od innych. Czekamy aż paznokcie wyschną, nakładamy jeszcze na to warstwę odżywki, żeby nasze ombre dłużej się trzymało, to wszystko co trzeba zrobić. Łatwe, prawda?
Pa. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz